Programul săptămânii 25-29 ianuarie

▶️ Încep o nouă săptămână de lucru cu energie și entuziasm, pentru că cetățenii deja îmi scriu cu diverse probleme pentru care am început analiza legislației aplicabile, sunt implicată în câteva grupuri de lucru, iar activitățile administrative pentru organizarea biroului parlamentar sunt pe ultima sută de metri. De astăzi începe activitatea în unele comisii parlamentare, iar de săptămâna viitoare ne vom reuni și în plen. Îmi doresc să fiți în permanență la curent cu activitatea mea, așa că vă prezint agenda mea de lucru de săptămâna aceasta.

EDUCAȚIE. Ca urmare a participării, lunea trecută, la o întâlnire de lucru cu privire la creșe organizată de colegul meu, Alin Apostol, săptămâna aceasta voi participa și facilita la discuțiile referitoare la normativul tehnic și cadrul legal ce reglementează autorizarea și funcționarea acestor unități de educație antepreșcolară. Încercăm să identificăm blocajele care îngreunează sau împiedică construirea sau amenajarea de spații unde copiii sub 3 ani pot fi îngrijiți în siguranță cât timp părinții sunt la serviciu.

MEDIU. Ca urmare a unor solicitări primite de cetățeni: 1. voi analiza oportunitatea unei interpelări către Ministerul Mediului cu privire la programul Casa Verde, lansat de Administrația Fondului de Mediu; 2. voi formula o Întrebare (metodă de exercitare a controlului parlamentar) către autoritățile competente cu privire la unele defrișări din zona Tunari, alături de colega mea, Diana Buzoianu, care mi-a adus în atenție subiectul.

EGALITATE DE ȘANSE. În calitate de membru al Comisiei pentru Egalitate de Șanse voi avea o întâlnire cu un colaborator voluntar, doctorand în domeniu, cu privire la subiecte de interes pentru activitatea în această comisie și voi începe studiul legislației în domeniu.

ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ: Alături de Alin Apostol și Oana Țoiu, am intrat în analiză juridică și discuții referitoare la crearea cadrului legal aplicabil pentru Comisiile de disciplină a funcționarilor publici, ce sunt în acest moment afectate de o decizie a Curții Constituționale. Săptămâna aceasta finalizăm analiza și stabilim cele mai bune direcții de acțiune.

CONSULTARE JUDEȚEANĂ. Iar pentru a rămâne la curent cu activitatea și nevoile consilierilor locali și județeni USR PLUS din Ilfov, voi organiza o întâlnire online pentru a ne coordona activitatea.

TRANSPARENȚĂ ȘI COLABORARE. Din categoria activități administrative, pentru a susține principiul colaborării și transparenței, voi lansa două formulare: unul prin care îmi doresc să colectez de la aleșii publici opinii și sugestii care să fie baza atât pentru formularea de întrebări, cât și pentru viitoare proiecte de inițiativă legislativă, și al doilea pentru înscrierea în echipe voluntare de suport pe domenii, de unde orice persoană interesată/asociație/ONG își poate aduce contribuția.Tot săptămâna aceasta voi finaliza și ultimele activități administrative legate de angajări, semnarea de contracte pentru sediile cabinetului parlamentar și reorganizarea site-ului web unde veți putea găsi, la un loc, toate informațiile despre mine, activitatea mea parlamentară și de unde veți putea să-mi transmiteți idei, probleme și solicitări de audiențe.

Trimite prietenilor

Citește și alte articole