În ultima perioadăm-am concentrat pe organizarea, sper cât mai eficient, a activității parlamentare, ce va începe în sesiune ordinară din luna februarie. Unul dintre subiectele esențiale ale organizării îl reprezintă atragerea unor colegi ce vor lucra alături de mine în Biroul Parlamentar. Îmi doresc procesul de recrutare să fie unul deschis, transparent, asa cum v-am promis că se va desfășura activitatea mea, și prin care să atrag colaboratori profesioniști, proactivi, plini de energie, dorință de a învăța și de a schimba lucrurile în bine.Vă transmit mai jos anunțul de angajare pentru poziția de consilier parlamentar (juridic).
Responsabilități:
Redactarea întrebărilor, interpelărilor, adreselor comunicate instituțiilor/ administrațiilor publice. Participare la redactarea, alături de consilierul pe comunicare, a comunicatelor de presă, declarațiilor.
Redactare de proiecte de inițiative legislative (cu suportul consilierilor juridici din cadrul grupului) și amendamente.
Studii comparative, due diligence cu analiză legislativă pe teme de lucru (cu solicitare suport din partea departamentului din cadrul CD).
Suport pentru organizare ședințe, grupuri de lucru, suport pentru soluționarea petițiilor din partea cetățenilor, activitate de audiențe în cadrul Biroului Parlamentar alături de deputat.
Cerințe:
Licențiat Facultatea de DreptConstituie un avantaj: experiența în analiza și tehnica legislativă sau experiență în domeniul administrației publice. Se pot depune înscrieri și de către absolvenții Facultății de Administrație Publică, însă cu experiență care să dovedească cunoștințele necesare în vederea analizei legislației și redactare juridică.
Flexibilitate, abordare de tip problem solving, adaptare la contexte necunoscute sau care pot varia, rezistență la stres.
Cunoștințe de operare a sistemelor informatice (Office 365, Google Suite etc.) și nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze.
Experiență în redactare documente juridice și organizarea/coordonarea unor activități ce implică analiza și coroborarea unor puncte de vedere diverseTermen limită depuneri: 13.01.2020Perioadă contract: pe durata mandatului.Perioadă de probă: 3 luni.
Descriere Birou Parlamentar, program și locație:
Deputat Oana Cambera – Circumscripția electorală nr. 25 Ilfov (singurul parlamentar din partea Alianței USR PLUS în județul Ilfov)
Membru în Comisia de administrație publică (cu funcția de secretar), Comisia de Egalitate de Șanse și Comisia de Validare
Locația de desfășurare a activității va fi stabilită în funcție de activitatea propriu-zisă, în București la Camera Deputaților și la birourile parlamentare disponibile în teritoriu (Ilfov în mai multe locații și posibil un birou prin asociere în București).
Program de lucru: full time, Luni – Vineri; Luni-Miercuri – comisii, studiu legislativ; Joi-Vineri – întâlniri, audiențe, formulare întrebări, răspuns sesizări.Salarizarea se face conform Nomenclatorului de funcții (http://bit.ly/NomenclatorFunctii)
Contact și aplicare: Aplicațiile formate din CV (trebuie să includă minimum 2 persoane de referință), scrisoare de recomandare privind activitatea aplicantului (din domeniul juridic/ administrație publică) și scrisoare de motivație se vor trimite la adresa de email oana.cambera@cdep.ro. Scrisoarea de motivație trebuie să cuprindă și subiecte de interes ale aplicantului pe marginea cărora ar dori să își aducă contribuția în cadrul activității în Biroul Parlamentar. Constituie avantaj o recomandare scrisă din partea unui membru USR PLUS. Candidații selectați pentru a intra în procesul de recrutare vor fi contactați pentru interviuri .